יום רביעי, 17 בפברואר 2010

שיחת טלפון* בין עורכי ONE / ג'וסיבר

- הלו ברקו, זה אבולעפיה. מה המצב יא קוסם? תגיד גבר, יש מצב אני מעלה עכשיו את הידיעה על אגייאר לראשי?

- למה? מה היה איתו?

- מה אתה גנוב?! לא שמעת? שוחרר מהבית משוגעים עכשיו, יש לנו על זה פרסום ראשון, בחייאת ברקו, זה תפור לראשי.

- לא יודע. כמה זה יוריד את התמונות שלי מהילטון?

- תשמע אני עדיין משאיר אותך על טור דעה בפינה למעלה, סיקור של האירוע בראשי משמאל, ווידאו פגז עם הרגעים הכי יפים שלך מהילטון.

- שיגעת אותי אבולעפיה, אני בדיוק בטלפון עם אופירה. מי זאת השחר פאר הזאת ולמה יש לה שלוש סנטים בצד שמאל במקום הקללות שהבאתי בפשכצקי? מה זה צריך להיות? בקיצור אין לי זמן עכשיו, כמה תמונות שלי יהיו אונליין?

- שלוש תמונות איך שאתה נכנס, ואני עכשיו מסדר ידיעה בגליצ'ים על החליפה המאלפת שדפקת היום.

- אל תשכח קרדיט למלדיני. ותעשה טובה תשים אותי בין שתי דוגמניות סיאמיות עם כיתוב תמונה – 'הקוסם חצה אותן לשתיים'.

- סגור ברקו, הכל בשבילך.

- חכה רגע. דיברתי עם אופירה עכשיו, היא אמרה שתוסיף עוד כתבה עלי, סיכמנו על ארבע תמונות בעמוד הראשי. תן איזה משהו יפה, כמו שאתה יודע.

- נו ברקו, אבל יש לי מלא על הראש עכשיו. בדיוק הגיעו תמונות של אניימה בשלג עם כדור כתום, אני צריך להחליט אם זה בלעדי או פרסום ראשון.

- אבולעפיה, תקשיב לי ואני עושה אותך מאמן הגנה בנבחרת. תגיד, אתה צריך את הדפי A4 שנתת לי להילטון היום? עבד מעולה הקטע הזה. הם אשכרה חשבו שכתוב שם משהו.

- אלו שהיה כתוב עליהם 'לשכת העיתונות' למטה? אופירה אמרה שאפשר לנגב עם זה את התחת.

- מה זה לשכת העיתונות?

* קטע זה, כמו הספורט הישראלי, הוא סאטירי בלבד.

9 תגובות:

  1. העיקר שאתם מצנזרים אותי כי אני קיצוני ובוטה מדי... :)
    האמת שהיום היה שיא השיאים מאז שנולד הצמד אופירה וברקוביץ.

    השבמחק
  2. צחי, בחיים לא נצנזר אותך!
    טוב נו, אולי לעיתים רחוקות.
    לפעמים.
    לעיתים קרובות.
    כמעט כל הזמן.
    תמיד.
    מי זה צחי?

    השבמחק
  3. אתר ערוץ הספורט: אלישע לוי: "ברקוביץ' לא יקבע מי יהיה המאמן"

    ONE: אלישע לוי: "מה שברקוביץ' עשה היה צעד לגיטימי"

    השבמחק
  4. גל של טריידים ב-NBA:
    מגריידי כנראה עובר לסקרמנטו ומרטין ליוסטון.
    לברון וקליבלנד קיבלו את ג'יימסון.
    קובי ברייאנט: "אנחנו לא פוחדים מקליבלנד. אייל מאמן ראוי וצריך הרבה לב לעשות מה שהוא עשה".

    השבמחק
  5. שייע לנבחרת, לפחות סוף סוף הוא לא יירד ליגה..

    השבמחק
  6. חחחח.. משעשע..
    אני אומר.. דני נויימן לאימון הנבחרת... זה הכי גרוע שעולה לי כרגע לראש!


    אבל איזה מלכה שחר אה..??!?!?

    השבמחק
  7. נוימן נשאר איתי

    השבמחק
  8. שחר פאר ניצחה את נה לי ברבע הגמר דובאי! הישג מדהים. נה לי פרשה במערכה השנייה: "כאב לי הגב, לא יכולתי להמשיך. ברכות לשחר, מגיע לה לעלות. אייל ראוי".

    השבמחק
  9. כשראיינו את דרוקר אחרי המשחק ציפיתי שיגיד משהו. לא מתאים שהוא שותק ככה, מה אייל לא ראוי? הוא יודע שהוא ראוי, אז למה הוא לא אומר?

    ונשיא המדינה גם, כששאלו אותו במחצית אם הוא נהנה, לא יכל לזרוק מילה על אייל? לפחות שיגיד שראוי

    השבמחק