יום שני, 14 בדצמבר 2009

השעון נראה כמו שרודף אחרי עצמו / צחי שדה


טוב. השעה 12:00 בצהריים של יום שני ויש כמה דברים שאני לא יודע.

1. מה אוכל לארוחת צהריים היום?

2. מתי לעזאזל יהיה המשחק של הפועל תל אביב נגד הפועל רעננה במחזור הבא של ליגת לוזון?

3. מתי לעזאזל יהיה המשחק של הפועל עכו נגד הפועל תל אביב שבוטל שלשום בגלל שאצטדיון שאושר למשחקים בליגת לוזון הפך לבריכת שחייה?

4. למה אכפת לי מתי יהיו משחקים של הפועל רעננה והפועל עכו?!

מעניין, כשנסעתי לחו"ל לראות משחקים של הפועל, יכולתי להזמין כרטיסי טיסה ומלונות חודש מראש, משום שידעתי בדיוק באיזה יום יערך המשחק. אפילו ידעתי באיזה שעה. ממש מוזר אה? אגב, גם אוהדי חיפה ידעו בדיוק איך לתכנן את לוח הזמנים שלהם משום שידעו בדיוק מתי יערך כל משחק של קבוצתם בליגת האלופות.

אבל בליגת לוזון אין מקום לתכנון מראש. להם לא ממש אכפת שאוהדים שקנו מנויים רוצים לדעת מתי הם יכולים לעבוד או לתכנן את חייהם שבוע מראש. כל שבוע הבדיחה הזאת מתעוררת מחדש, אבל הפעם זה כבר עבר כל גבול. אתמול עסקו בכל אתרי הספורט, ובתכניות הרדיו – מתי יערך המשחק של מכבי חיפה נגד בני יהודה. יום שני? יום ראשון? 19:00? 20:00? כל זה כדי שחלוץ בני יהודה, אלירן עטר, יוכל לנסוע לטקס הענקת הפרסים ל"שער השנה בעולם", (נושא שהוא טמטום בפני עצמו אבל זה כבר לפוסט אחר). אז בסוף נקבע יום ראשון ב – 20:00. איזה כיף לאוהדים של הקבוצות האלה. הם יודעים שבוע מראש מתי יערך המשחק של קבוצתם.

על המשחק שבוטל בגלל הגשם כבר נכתב כאן בבלוג ולכן אני לא ארחיב, אבל רק אציין שגם למשחק הזה היה אמור להיקבע תאריך אתמול. אבל אתמול בהתאחדות היו עסוקים בדברים אחרים, כמו להצדיק את עצמם בנושא בריכת השחייה באצטדיון גרין.

אז בינתיים אף אוהד של קבוצה בליגת לוזון לא יודע מתי יערך המשחק הבא של קבוצתו. יש ספקולציות ויש השערות, אבל אין מועדים רשמיים. אז מה דעתכם על הרעיון הבא? במקום להמר על תוצאות המשחקים בווינר ובטוטו, נהמר על היום שבו הם יערכו. מי שמצליח לנחש גם את השעה יזכה באמת בהרבה כסף.

אני כבר לא יודע מי יותר מטומטם. האנשים המנהלים את ליגת הכדורגל הישראלית, או אני ושאר אוהדי הקבוצות, שמבזבזים ממיטב כספם וזמנם על הליגה הזאת.

2 תגובות:

  1. עדכון: השעה 15:00 וסוף סוף יש ימים ושעות למשחקי המחזור הבא. תודה לוזון

    השבמחק
  2. ואוו - חמישה ימים לפני המשחק וכבר יודעים את השעה?
    יא-אללוזון..

    השבמחק