יום ראשון, 13 בדצמבר 2009

מיומנו של עיתונאי כורסא / אמיר דב

השבוע אורן הציע לי לקנות באתר שלו את השעון הזה. הוא יעשה לי מחיר מיוחד, הוא אמר. התלבטתי ארוכות והאמת היא שאני עדיין מתלבט, לכן החלטתי לעשות רשימה של השימושים האפשריים בו לפני שאחליט:

1. למדוד במדויק כמה זמן לוקח למשלוח של ההמבורגר להגיע, ולדרוש את ההנחה שמגיעה לי. הפעם יש לי גיבוי של שעון מקצועי – הם לא יוכלו למרוח אותי.

2. לחשב מהו הקצב הנכון לאינטרוולים של טניס ביורוספורט כשאני מזפזפ במהלך פסקי הזמן במשחקי הכדורסל.

3. אף פעם לא ידעתי מה מרגש אותי יותר, שלשת ניצחון בהארכה או שער ניצחון בתוספת הזמן. עכשיו אוכל למדוד דופק בשני המקרים ולדעת אחת ולתמיד את התשובה.

4. להשוות את הדופק שלי במהלך משחק ליגת העל בכדורגל לדופק שלי בזמן השינה ולהוכיח סופית את טענתי שדיג במים עמוקים (תחפשו את זה ב-ESPN בסופי שבוע, מגניב דווקא) הרבה יותר מעניין מהלוזון-ליג.

5. לחשב מהו קצב השטויות הממוצע שפולט לייזי גורדון במהלך שידורי ה-NBA בצ'רלטון, ולהשוות אותם לקצב בו עולים טורי הדעה חסרי התוכן בפינה הימנית העליונה של ONE, אולי הכל מתחבר לאיזו נוסחת קסם שתשמיד את העולם.


4 תגובות:

  1. 6. למדוד כמה זמן באמת משחקים כדורגל במשחק בליגת העל ולבדוק האם זה יותר זמן מהזמן שלוקח להכין טוסט צבאי.

    השבמחק
  2. 7. לחשב יחס של שקל למילה במאמרים שאני כותב ולגלות שאפס לחלק במשהו זה תמיד אפס.

    השבמחק
  3. לחשב את הזמן בין משחק כדורגל שמבוטל בגלל גשם לבין משחק כדורסל שמתעכב בגלל חשמל במדינת הספורט ע"ש ישראל.

    השבמחק
  4. לחשב כמה זמן יקח עד שגם בכדורגל יתפכחו וישתמשו בעזרים טכנולוגיים כדי לאכוף את מה שבני אדם פשוט לא יכולים לאכוף

    השבמחק